Blog

Saveti za vlasnike-početnike spa centara

Kako planirati i kreirati uspešan spa biznis od samog početka?

Donošenje odluke da se otvori novi spa centar ili proširi postojeći posao koji uključuje spa usluge je lako, ali put od ideje do realizacije može naići na brojne izazove. Ovo su neki saveti za to kako planirati i kreirati uspešan spa biznis od samog početka.

  • Planirajte unapred

Najveća greška novih vlasnik spa centara je što ulaze u posao previše brzo, bez odgovarajućeg plana. Provedite neko vreme proučavajući industriju, saznajte poslednje trendove i sastavite, u pisanoj formi, specifičan plan o tome kako da upravljate spa centrom. Zapišite koje će tačno usluge spa centar nuditi, koja oprema je potrebna, koliko je novca neophodno za početak rada, kao i sve ostale detalje neophodne za posao.

  • Fokusirajte se na potrebe potrošača

Bez obzira da li želite da otpočnete sa spa poslom kako bi zaradili novac ili samo podelili svoje veštine, nikada nemojte zaboraviti to da su potrebe potrošača uvek prioritet. Spa usluge su često retka poslastica za posetioce. Njihovo iskustvo mora biti iznad prosečnog kako bi se u budućnosti vraćali ili preporučili prijateljima.

 

Odredite isplativu marketing strategiju, koja će dovesti nove potrošače i kreirati bazu lokalnih klijenata?

  • Odlučite šta tačno želite da ponudite potrošačima

Isplanirajte koje ćete usluge ponuditi. Ponuda specifičnih usluga je odličan način za kreiranje baze lojalnih potrošača. Ponekad je bolje početi sa nekoliko odabranih usluga, kao što su frizer, manikir i pedikir. Kada steknete reputaciju najboljeg u tim poslovima možete razmisliti o dodavanju novih usluga kao što su depilacija, tretmani lica, kože i mnogi drugi. Međutim,  ukoliko planirate širi spektar različitih usluga, važno je imati stručno osoblje za svako odeljenje. Stručnjaci iz različitih oblasti imaju prateću klijantelu koja takođe može pomoći u kreirannju baze vaših potrošača.

  • Linija proizvoda

Većina spa centara ostavlja prostor za prikazivanje i prodaju proizvoda. Ovo je lak način za zarađivanje ekstra profita, ohrabrujući potrošače da nastave svoju negu i kod kuće. Proizvodi moraju biti blisko povezani sa uslugama koje se nude i doprineti što boljem utisku potrošača kada napusti spa centar. Specijalni proizvodi i obuka zaposlenih o njihovom korišćenju svakao će povećati prodaju.

  •  Zaposlite kvalitetne ranike

Oslonac svakog posla su ljudi. Pažljivo birajte ljude koji su sposobni da uspešno obavljaju  posao. Tražite ljude koji su:

  • Kvalifikovani
  • Obrazovani
  • Komunikativni
  • Posvećen pružanju odlične usluge
  • Već imaju dobru reputaciju.

Važnije od svega je to da radnici poseduju dobre ljudske osobine. Čak i najbolja frizura, pedikir ili masaža ne mogu prekriti nepristojnog ili neljubaznog stilistu ili masera.

Postojanje solidnog plana pre otvaranja novog spa centra je najbolji način da se izbegnu skupe greške i da se postigne uspeh. Saznajte kako to rade uspešni spa centri i koje greške treba izbegavati.

September 20, 2016 Vesti iz sveta
About Miodrag Miljković

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZAHTEV ZA PONUDU
Hvala Vam! Ponuda će Vam biti dostavljena uskoro
ZAHTEV ZA PONUDU
Hvala Vam! Odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem roku!