Blog

2 usluge koje svaki novi spa centar mora imati u svojoj ponudi

Otvaranje novog spa centra je uzbudljiva avantura a odlučivanje o tome koje usluge ponuditi pravi izazov

Autor: Tijana Pantić

Previše usluga u ponudi može zbuniti klijente po prvi put i mogu pretpostaviti da niste specijalizovani i stručni. Ni najbolji spa centri ne nude sve, specijalizovanje u pružanju samo nekoliko ključnih usluga im omogućava da se izdvoje od konkurencije i povećaju svoju prodaju.
Postoji bezbroj usluga koje se mogu naći u ponudi spa centra, od farbanja kose, manikira, pedikira, do tretmana lica, tretmana blatom i masaža vrelim kamenjem. Međutim, jako važno za spa centre prilikom odabira usluga je:

Ponudite već dobro poznate usluge
Najbolji način da se izdvojite od konkurencije jeste kreiranje poznate usluge. Osmislite ideju za dobro poznat tretman, koji će ili biti drugačiji od uobičajnog ili pružite jedinstvenu uslugu uz taj tretman, koja se ne može naći na drugom mestu.

Primeri već dobro poznatih spa usluga uključuju:

  • Korišćenje domaćih lokalnih proizvoda i prirodnih sastojaka,
  • Korišćenje blata i lekovitih biljaka u spa tretmane,
  • Ubacivanje malih dodataka prilikom masaža, kao što su piling ili masaže raznim losionima,
  • Ponudu duže masaže fokusirane na oslobađanje od stresa,
  • Razvijanje lekovitih spa tretmana za čišćenje kože i uklanjanje toksina,
  • Kreiranje rituala koji uključuju tradicionalne spa tretmane sa poboljšanjima,
  • Planiranje kreativnog i jedinstvenog plana za spa centar.

Nakon što jednom suzite obim usluga, to postaje markentiški ključ za posao. Razmotrite detalje usluga na web sajtu vase kompanije i promovišite spa paket kao poklon koji može da se otkupi kao poklon vaučer.

Anti ejdžing usluge
Anti ejdžing je trenutno najtraženija usluga. Niko ne želi da ostari, i iako je to neizbežno ljudi će uvek težiti da se to na njima ne vidi. Oni žele da stare dostojanstveno, izgledajući uvek mlađe. Odatle i toliko priča o atioksidantima u hrani i proizvodima za ulepšavanje.
Ljudi su spremni da isprobaju sve tipove tretmana, od anti ejdžing injekcija do operacija.

Bila bi velika greška da, kao novi spa centar, ne uvrstite u vašu ponudu antiejdžing usluge. Ljudi aktivno traže anti ejdžing usluge, tako da možete obratiti pažnju na reklamiranje istih.

Anti ejdžing usluge mogu biti i u obliku linije anti ejdžing krema, tretmana kao što su dubinsko čišćenje kože lica, piling tela, masaže ili mikrodermoabrazije. Ovi tretmani se dizajnirani tako da obnavljaju i osvežavaju kožu da izgleda mlađe i zdravije. Oni mogu da smanje pojavu bora i linija pružajući koži hidrataciju i hranljive materije.

Ove dve spa usluge su odlične za svaki novi spa centar koji radi na građenju svog imidža i povećanju broja svojih klijenata. Specijalizacija i praćenje trenutnih svetskih trendova, kao što su pružanje anti ejdžing tretmana, dovoljne su za sticanje lojalnih klijenata i postavljanje centra izvan konkurencije.

SPECIJALNA PONUDA

November 25, 2016 Vesti iz sveta, Vesti o centrima
About Miodrag Miljković

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ZAHTEV ZA PONUDU
Hvala Vam! Ponuda će Vam biti dostavljena uskoro
ZAHTEV ZA PONUDU
Hvala Vam! Odgovorićemo Vam u najkraćem mogućem roku!