Kako koristiti društvene mreže za promociju svog medicinskog, ili spa centra?
Nekoliko pravila može vam pomoći ne samo u privlačenju novih klijenata, već i u stvaranju brenda koji će odoleti vremenu

Kada se vlasnicima kompanija spomene promovisanje i reklamiranje putem društvenih mreža, oni postaju u najmanju ruku zbunjeni ili skeptični. To se dešava zbog toga što se drustvene mreže na prvi pogled smatraju nedovoljno ozbiljnim sredstvom reklamiranja, iako pružaju velike mogućnosti za unapređenje poslovanja.
U ovom članku možete pročitati korisne informacije o tome kako koristiti društvene mreže za poboljšanje i bolje pozicioniranje vaše kompanije.
Odakle da počnemo?
Pre svega, treba početi od toga sta marketing preko društvenih mreža NE PREDSTAVLJA!
Marketing putem društvene mreže nije čarobni štapić koji će istog trenutka dovesti klijente na vaša vrata. Ali, takođe nije ni hir društva, koji će za kratko vreme isčeznuti. Stopa rasta kompanija, kao sto su FACEBOOK i INSTAGRAM, govore u prilog činjenici da će se ove društvene mreže koristiti intenzivno i u naredom periodu, kako u svrhu razonode, tako i u poslovne svrhe.
Na kraju, društvene mreže ne koriste samo tinejdžeri ili tzv. SELFI generacija. One su važan deo kulture današnjice, hteli mi to da priznamo ili ne. Nadamo se da ćete na kraju ovog članka bolje razumeti značaj društvenih mreza za poslovanje i zašto bi svaka kompanija trebalo da ih koristi za svoje marketinške aktivnosti.
Zašto koristiti društvene mreze u poslovanju?
Evo nekih činjenica:
1. Na svetu postoji preko 2,3 milijarde aktivnih korisnika društvenih mreža
2. 91% maloprodajnih brenova koristi 2 ili 3 društvene mreže u svom poslovanju
3. Korisnici interneta u proseku imaju 5,54 naloga na društvenim mrežama
4. Broj korisnika na društvenim mrežama je samo u prošloj godini porastao za 176 miliona
Ovi podaci govore o tome koliko su drustvene mreže značajna prilika za poslovanje. Nije u pitanju samo privlačenje novih klijenata, već i stvaranje brenda koji će odoleti vremenu.


Pravila
Ukoliko razmatrate korišćenje društvenih mreža za uvećanje obima svog poslovanja, evo nekih pravila koje bi trebalo slediti:
1. SLUŠAJTE!
Marketing putem društvenih mreža se više oslanja na slušanje, nego na pričanje. Vaši potencijalni klijenti su već podelili detalje iz svog zivota na društvenim mrežama i poslednje što žele, jeste da biznis ruši njihov prostor. Zato ih slušajte i učite!
2. FOKUSIRAJTE SE!
Dok slušate i učite, fokusirajte se na ono sto bi trebalo da bude vaša poruka. Vi ne možete i, ne bi trebalo, da budete "uvek i svuda“. Razmišljajte strateški i fokusirajte se na ono u čemu ste najbolji!
3. IZGRADITE ZAJEDNICU, A NE GOMILU!
Preduzetnici padaju u iskušenje da privuku što više pratioca, jer im to daje osećaj legitimiteta na društvenim mrežama. Međutim, koja je korist od 10.000 pratilaca, ako nijednog od njih nije briga za vaš posao? Okupljajući manju zajednicu svojih pratioca, postići ćete bolje rezultate. Kako kratkoročno tako i na duži rok.
4. STRPLJENJE
Rim nije izgrađen za jedan dan, tako da ni vaše reklamiranje na društvenim mrežama neće uroditi plodom za jedan dan. Zapamtite da to predstavlja igru na duži rok, gde samo oni najizdržljiviji pobeđuju. Razvojem plana igre i njegovim pridržavanjem na najlakši način ćete pobediti u ovoj igri.
5. GRADITE IMIDŽ NA SOPSTVENIM REZULTATIMA!
Osnovna ideja jeste da sve što objavite danas, dodaje se na ono što ste objavili juče. Pratioci koje ste stekli danas, dodaju se onim pratiocima od juče i tako dalje. To u velikoj meri utiče na širenje broja vaših pratioca i na okupljanje onih koji veruju vašoj kompaniji.
6. BUDITE OD POMOĆI!
Ovo je najvažnije pravilo. Prilikom angažovanja na društevnim mrežama, nije stvar u tome da samo “bacite“ informacije ljudima u lice, već da im nežno date ruku pomoći kroz korisne informacije i sadržaje. Bez obzira na to da li blog govori o laserskom uklanjaju dlaka ili sezonskim popustima, najvažnije je da informacija bude od koristi za klijente. Uvažite ovo pravilo i pratioci će vas zbog toga obožavati.
Ukoliko ispoštujete ova pravila, bićete u mogućnosti da svu moć društvenih mreža usmerite za unapređenje poslovanja svog medicinskog ili spa centra. Jedino što treba da uradite je da napravite naloge na društvenim mrežama i budete uključeni u sve što se oko vas dešava.