5 načina kako da razvijete svoj posao u spa centru
Vođenje spa centra zahteva kreativnost, veštine i požrtvovanost. Obaveštavanje javnosti o tome šta radite je podjednako važno kao i usluge koje nudite.
Autor: Tijana Pantić
Poslednje objave
- Medest Beograd – Vrhunski brendovi u Srbiji!
- MegasunQueen u projektu AdAstra (1)
- AdAstra – Projekat SpaFormule za unapređenje malih salona
- Kako koristiti društvene mreže za promociju svog medicinskog, ili spa centra?
- 2 usluge koje svaki novi spa centar mora imati u svojoj ponudi
- Aparaturne procedure u Merkuru
- 5 načina kako da razvijete svoj posao u spa centru
- SpaFormula na sajmu “Dodir Pariza”
- Magnetna Stimulacija
- Najnoviji spa trendovi i tehnologije
Za privlačenje novih klijenata u prošlosti je dovoljna bila reklama koja se bazirala na pričama ljudi o uslugama koje su isprobali, međutim, danas je konkurencija velika i ostati u poslu zahteva ekstra napor. Razvijanje posla je lako uz malo kreativnog marketing razmišljanja a ovo su neki od saveta kako pridobiti što veći broj klijenata:
1.Kreirajte web sajt
Ukoliko ne reklamirate vaš spa centar na internetu, propuštate ogromnu šansu za sticanje novih klijenata. Prva stvar koju ljudi urade kada traže banju ili spa usluge jeste pretraživanje na internetu. Web sajt je odličan marketinški alat koji se lako kontroliše. Koristite web sajt kako biste prikazali informacije o lokaciji, kontaktima i ponudama. Napravite i korak dalje postavljanjem bloga i pružanjem saveta i prikazivanjem slika. Web sajt možete kreirati potpuno besplatno ili sa niskim troškovima ukoliko zaposlite nekoga ko će to uraditi za vas.
2.Ponudite mogućnost online rezervacija
Još jedan način kako da povećate broj svojih klijenata jeste da im dozvolite da zakažu svoj termin online.
Ekstra savet:
planirajte i korak dalje i kreirajte aplikaciju za iPhone i Android telefone pomoću koje će klijenti moći lako da planiraju i zakazuju termine uz pomoć svojih telefona.
Ljudi u današnje vreme imaju jako malo slobodnog vremena i često im je mnogo lakše da popune jednostavan online formular nego da zovu telefonom.
3. Iskoristite prednosti društvenih mreža
Povezivanjem svoje web stranice i bloga sa nekoliko društvenih mreža može takođe pomoći u kreiranju liste klijenata.
- Počnite sa kreiranjem poslovne stranice na Facebook-u i Twitter-u i objavljujte linkove svog web sajta i bloga na njima.
- Popunite polje ’’o nama’’ i na taj način pružite informacije o poslovanju i uslugama koje nudite.
- Objavljujte slike, kako prostorija i usluga, tako i klijenata sa njihovim novim izgledom.
- Reklamirajte dnevne ili nedeljne specijalne ponude.
- Obaveštavajte ljude o novim proizvodima i uslugama koje nudite, i objavljujte po nešto o poslovanju i osoblju.
- Proširite se i na druge društvene mreže. Pinterest i Instagram su idealni za ’’ razmaženu’’ publiku.
4. Ponudite popuste
Svi vole da sačuvaju svoj novac. Ponudom popusta možete klijente koji su vas samo jednom posetili da pretvorite u klijente koji će vas posećivati i u budućnosti. Ovo posebno ukoliko oni ne moraju da troše extra novac kako bi dobili te prednosti. Upravo zbog toga programi za upućivanje imaju svoj veliki značaj jer ukoliko već postojeći klijent uputi nekoga na vas i dovede i prijatelja, oni će automatski imati popust na pružene usluge.
5. Partnerstvo sa lokalnim humanitarnim organizacijama
Reklamiranje na humanitarnim događajima je odličan način da raširite vesti o vašem spa centru. Ne samo da možete da postavite pult sa informacijama, vizit karticama i vaučerima za klijente koji dolaze po prvi put, već takođe možete nuditi jednostavne besplatne usluge na tom mestu kako bi ih podstakli što više ljudi da posete vaš centar. Kao učesnik dobijate reklamni prostor na promotivnim materijalima, majicama i transparentima koji se odnose na događaj.
I na kraju : Razvijajte svoj posao sa Marketing mix strategijom.
Marketing strategija podrazumeva dosta pokušaja i grešaka dok se ne utvrdi koji je metod najbolji. Korišćenje i kombinovanje velikog broja taktika takođe pomaže i u bržem i daljem širenju informacija o vama.
by MD Spa Shop
Tijana, odličan članak. Kratak jasan i vrlo upotrebljiv. Jedino što mi nedostaje jeste izvor iz koga je tekst preuzet i preveden, jer mislim da bi ta informacija davala veću težinu (ponavljam) odličnom tekstu. Bravo!
Odlican tekst, dozivela sam ga i kao poziv za saradnju,s obzirom da radim kao lekar i maste psihodinamski life kouc